ta!da! Herkese Engelsiz Erişim Hakkı Sunuyor!
Hazır gıda sektörünün genç ve yenilikçi markası ta!da! , “herkes için bir ta!da! olmalıdır” diyerek çıktığı bu yolda tüm tüketici ihtiyaçlarını dikkate alıyor ve yenilikçi marka vizyonu ile hem üretim hem de sosyal projelerde yaratıcı çözümler sunmaya devam ediyor. Daha önce lansmanını gerçekleştirdiği glutensiz ürünler ile özellikle Çölyak hastaları için bir gereklilik olan glutensiz ürünlere kolayca erişim sağlayan ta!da! şimdi de sosyal sorumluluk çalışmaları kapsamında her yıl engellilere verilen eğitim burslarına ek olarak ürünlerinin ambalajlarını, görme engelliler için yeniden düzenleme kararı aldı.
Ambalajların üstündeki ürün isimlerini görme engellilerin okuması için Braille alfabesi ile düzenleyen ta!da! kutulara kabartma olarak koyulan QR kod ile görme engelli tüketicileri, web sitesine yönlendirerek ürünlerle ilgili ambalajda bulunan tüm bilgilere ta!da! web sitesi üzerinden erişebilmelerini sağladı. QR kod ile ta!da! web sitesine yönlendirilen görme engelli tüketiciler, ambalajdaki tüm bilgiyi kendi seslendirme aplikasyonları ile dinleyebilecekler.
ta!da! görme engelliler için başlatılan bu çalışmanın, yapılacak yatırım ve yeni projelerle teknoloji boyutu arttırılarak etkili bir sosyal inovasyon projesi haline getirilmesini hedefliyor.
“Herkes için ta!da!” söylemiyle çıkılan yolun önemli kilometre taşlarından biri daha, 10.06.2021 tarihine gerçekleştirilen basın lansmanıyla birlikte marka tarafından geride bırakıldı.
Dünya’da gıda grubunda bir ilk olan, ambalaj üzerinde Braille alfabesi ve bilgilendirici QR kod kullanımını, herhangi bir kar amacı gütmeden gerçekleştiren ta!da!, “lovemark” olma yolunda hızla ilerlerken yeni sosyal sorumluluk projeleri ile tüm tüketicilere hizmet vermeye devam edecek.
Lansmanın basında yer alan bazı haber çalışmaları aşağıda yer almaktadır.