Açlığınızı Anında Yatıştıran Ofis Atıştırmalıkları

 Kategori: Haberler

Ofiste çalışan herkes zaman zaman açlık krizleri yaşar. Yoğun geçen iş gününde bol enerjiye ihtiyaç duymak son derece doğaldır. Buna karşın aç karnına çalışmak ise konsantrasyonunuzu ve verimliliğinizi ciddi bir şekilde etkiler. Bu gibi durumlarda açlıkla baş etmek için imdadınıza pratik atıştırmalıklar koşar. Doğru oranlarda tüketmeniz ve sağlıklı seçimler yapmanız gerektiğini unutmadığınız sürece, ofis atıştırmalıkları enerjinizi yenilemek için oldukça iyi bir yoldur. İş molalarının vazgeçilmezi pratik atıştırmalıklardan birkaçını sizin için seçtik.

Kuru Meyveler

Şeker size güne devam etmek için ihtiyaç duyduğunuz enerjiyi kısa sürede verebilir. Kurutulmuş meyveler, sağlıklı şekerlere sahip ofis atıştırmalıklarıdır. Gün boyunca enerjinizin yüksek kalmasını sağlayan bu pratik atıştırmalıklar, hastalık riskini azaltan antioksidanı da içerir. Bu yüzden özellikle mevsim geçişlerinde kuru meyveler tüketmeniz, bağışıklık sisteminizi güçlendirir. Kuru meyvelerin en bilineni üzümdür. Üzüme ek olarak çok farklı çeşitleri olan kurutulmuş meyveler içerisinden sıkça tercih edilen diğer seçenekler; kayısı, hurma, dut, elma ve incirdir.

Kuru Yemiş Çeşitleri

Açlığınızı hızlıca gidermenizi sağlayan bir diğer besin türü de sağlıklı proteinlerdir. Bunun için badem, ceviz, fıstık ya da fındık gibi lif oranı ve sağlıklı yağ içeriği yüksek kuru yemişlerden faydalanabilirsiniz. Bol enerji veren kuru yemişler, kan şekerinizi dengelemenize de yardımcı olurlar. Dilerseniz yer fıstığı, kaju fıstığı, fındık, ceviz ve badem gibi türleri karıştırarak da tüketebilirsiniz.

Bu tür kuru yemişler, soslu veya bol tuzlu tüketmediğiniz sürece düşük karbonhidratlıdır. Fakat porsiyon konusunda yine de dikkatli olmazsanız fazla karbonhidrat alabilirsiniz. Bu yüzden kendinizi kaptırıp çok fazla miktarda yememeye özen göstermelisiniz.

Patlamış Mısır

Patlamış mısırın sadece sinema salonlarında tüketildiğini mi düşünüyorsunuz? Oysa insanlar 5000 yıldan uzun süredir bu çıtır atıştırmalığı severek tüketiyor. Lezzetiyle kalpleri kazanan patlamış mısır lif bakımından da yüksektir. Yani masa başında çalışırken tekrar acıkmanızı engeller. Atıştırmalıklar arasında en eğlencelilerinden biri olan patlamış mısırı paketli alabileceğiniz gibi ofisinizde bir mikrodalga fırın varsa birkaç dakika içerisinde pişirmeyi de deneyebilirsiniz. Mısır yemeyi happy hour zamanlarınıza da saklayabilirsiniz ama porsiyonunuzu küçük tutmayı unutmayın!

Yoğurt ve Kraker

Yağ oranı düşük, kalsiyum oranı yüksek olan yoğurt; mideniz için son derece yararlı bir besindir. Probiyotik kaynağı yoğurdun yanında incecik ta!da! gevrek çeşitlerinden yiyerek minik bir ziyafet yapabilirsiniz. Isırgan otlu, ıspanaklı, keten tohumlu ya da kinoalı ta!da! gevrek çeşitleri içerisinden damak tadınıza uygun bir tanesini mutlaka bulabilirsiniz. Sağlıklı ve zinde kalmanıza yardımcı ta!da! gevrekleri, koruyucu ve trans yağ içermez. Yoğurdun yanına çıtır çıtır yiyeceğiniz bu enfes atıştırmalıklar, günün geri kalanına devam etmek için ihtiyaç duyduğunuz enerjiyi en iyi şekilde sağlar.

Güncel Tarifler
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Kodu okuyamıyorsanız, yeni kod isteyin. captcha txt
0
0

Arama yapmak için yazın ve ENTER tuşuna basın

Facebook
Twitter
Instagram